Świetna telewizyjna kampania reklamowa kosmetyków Dove Men+Care (Unilever Polska). Akcję przygotowały firmy Walk Creative i PHD Media Direction.
Adaptacją spotu na polski rynek zajęła się agencja Walk Creative, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction. Jest to jeden z największych projektów marketingowych Unilevera, z najsilniejszym wsparciem reklamowym w segmencie kosmetyków męskich w historii polskiego rynku. Spoty będą emitowane przez 20 tygodni, czyli 140 dni, a łączny czas ich trwania to ponad 4 dni. Ponadto kampania internetowa Dove Men+Care dotrze do prawie 10 mln osób, a na billboardach i w prasie będzie miało szansę zobaczyć ją ponad 12 mln osób. Kampania będzie także wsparta akcjami samplingowymi, dzięki którym w ręce potencjalnych użytkowników trafi ponad milion próbek.
dla mnie ogółem są coraz głupsze reklamy, ale ta mi przypadła nawet do gustu
Strona świadczy o dobrych wydarzeniach, zachęcam do rozmowy